Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
office@contabilitatebrasov.ro

Infiintari firme

Cruceru Contab - "Aceleasi actiuni, aceleasi rezultate! Actiuni noi, rezultate noi!"

Infiintari IF

IF-ul adica Intreprinderea Familiala, este organizata de un intreprinzator persoana fizica impreuna cu familia sa, fiind constituita din doi sau mai multi membri ai unei familii.

AVANTAJELE UNEI INTREPRINDERI FAMILIALE (IF):

  • Sumele de bani rezultate din activitati comerciale prestate se pot accesa de indata;
  • Este o forma simplista de organizare. Atat infiintarea cat si radierea implica efectuarea unei proceduri simplificate;
  • Veniturile si cheltuielile se distribuie catre membri, potrivit cotei de participare;
  • O persoana care are calitatea de reprezentant al unei intreprinderi familiale poate avea si calitatea de titular al unei PFA, al unei intreprinderi individuale sau calitatera de asociat in cadrul unui SRL;

ACTE NECESARE INFIINTARE SRL BRASOV:

  • Cartea de identitate sau pasaportul titularului PFA;
  • Documentele care atesta pregatirea profesionala si/sau experienta profesionala;
  • Documentele care atesta drepturile de folosinta asupra sediului profesional;
  • Acordul vecinilor si al Asociatiei de proprietari/locatari;

De ce Cruceru Contab

"Aceleasi actiuni, aceleasi rezultate!
Actiuni noi, rezultate noi!"

Infiintari firme

Servicii de contabilitate

Mediere

Infiintari firme

Deoarece primul pas in dezvoltarea unei afaceri il reprezinta infiintarea unei firme, serviciile noastre se adreseaza atat firmelor mici si mijlocii, cat si celor mari, cu activitati comerciale din toate domeniile, noi avand ca si obiectiv asigurarea de servicii profesionale de calitate, iar consultanta de care veti avea parte va ajuta sa implementati solutii optime, sa dati contur viziunilor dumneavostra pe termen mediu si lung, beneficii de care aveti parte la costuri relativ egale cu pretul platit direct catre insitutiile avizate ale statului.

Servicii de contabilitate

Orice afacere de la infiintare si pe tot parcursul desfasurarii activitatii implica multe decizii importante, vitale, de natura juridica, fiscala si contabila, care pot face diferenta intre o afacere profitabila si una neprofitabila. De aceea consultarea unor profesionisti contabili inainte de demararea si inscrierea firmei la Oficiul Registrului Comertului este imperios necesara. Societatea noastra, infiintata in 2007, membra a CECCAR, ofera servicii complete de contabilitate, servicii de salarizare, consultanta financiar-contabila si fiscala si asistenta la infiintari de firme noi, modificari ale firmelor existente (acte aditionale, cesiuni, puncte de lucru, etc.), inregistrarea acestora la Administratia Financiara.

Servicii de mediere

Pe langa serviciile specifice de contabilitate, consultanta in afaceri si management, va oferim si servicii de mediere, cu scopul bine determinat de a asigura cea mai buna, rapida si necostisitoare cale de rezolvare a unei dispute, totodata cu evitarea eventualelor procese in cadrul instantelor judecatoresti. Intreg procesul de mediere va fi concentrat asupra intereselor si nevoilor dumneavostra ca si parti ale neintelegerii, iar noi vom depune toate diligentele necesare gasirii unei solutii care sa se potriveasca cel mai bine situatiei conflictuale supuse acestei proceduri. Apeland la serviciile noastre de mediere, va asiguram ca veti avea parte de rezolvarea rapida si fara stres a oricarei probleme, indiferent de natura sa, intr-o ambianta placuta, sub directa asistare si facilitare a mediatorului nostru.

Infiintari societati comerciale

/
- infiintari societati comerciale;
- verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma;
- infiintare filiale, sucursale, puncte de lucru;
- schimbare de sediu social, obtinere certificat nou de inregistrare;
- schimbare activitate principala (obtinere certificat nou de inregistrare) sau activitate secundara.
Detalii →

Servicii contabile

/
- inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
- evidenta analitica si sintetica, furnizori, clienti;
- evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
- elaborarea balantei de verificare lunara;
- intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si Cartea Mare;
- intocmirea, verificarea si certificarea bilantului contabil.
Detalii →

Servicii de personal si salarizare

/
- intocmirea, completarea si actualizarea registrului de evidenta a salariatilor (REVISAL);
- consultanta privind intocmirea dosarelor de personal;
- intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal;
- intocmirea de contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare;
- intocmirea si depunerea statelor de plata ale salariatilor.
Detalii →